Доставка і оплата

Доставка і оплата

Оплата:

Інтернет магазин EcoEL пропонує два способи розраунку :

Готівкою при отриманні (Накладений платіж):

 - При виборі  способу оплати "Накладений платіж", здійснюється передоплата у розмірі 80 грн. за доставку на карту ПриватБанку.

- Після отримання товару на відділенні "Нової Пошти", сума передоплати віднімається від загальної вартості товару.

- Оплата за доставку здійснюється за рахунок замовника згідно тарифів "Нової Пошти".

- Hа карту "Приват Банк"

Без готівковий розрахунок здійснюється за реквізитами:

- На розрохунковий рахунок ТАСКОМБАНК :

- При оплаті замовлення в кометарі до оплати обов'язково вказуйте номер замовлення !!!

- ФОП Шв'ягла Жанна Іванівна

- ІПН 2915717047

- МФО 339500

- АТ "ТАСКОМБАНК"

- Розрахунковий рахунок 26009926735001

Умови розрахунку уточнюйте з менеджером із продажу по телефону.

- "Приват Банк" : 

- При оплаті замовлення в кометарі до оплати обов'язково вказуйте номер замовлення !!!

- На карту "Приват Банк", номер карти уточнюйте з менеджером.

Де взяти номер замовлення ?

 - Після оформлення замовлення Вам потрібно натиснути на кнопку "Підтвердити замовлення".

- Після підтвердження замовлення Ви побачите вікно з надписом :

 "Ваше замовлення підтверджено".

- Вам потрібно поле "Номер замовлення".

- При оплаті замовлення в полі "Коментар" до платежу чи  "Призначення платежу"

 вказуйте номер замовлення в такому форматі як бачите на малюнку вище.

 Зразок : Номер замовлення 122  

Доставка:
Доставка здійснюється за рахунок замовника згідно тарифів компанії "Нова Пошта".
При замовлені товарів від 2500грн доставка,як в межах України так і міста здійснюється
за рахунок магазину EcoEL тобто для Вас є абсолютно БЕЗКОШТОВНОЮ!

Інтернет-магазин EcoEL нагадує:

-Не забувайте перевіряти свої замовлення при отриманні на цілісність.

Повернення товарів:
Ви можете повернути замовлення протягом 14 днів з моменту покупки за умов: наявності чеку, квитанції про покупку, збереження товарного вигляду товару, наявності упакування, відсутності механічних пошкоджень.

Гарантія :

Повернення товарів через брак чи дефект, здійснюється при наявності чеку про покупку чи квитанції про оплату, наявності упакування товару. Повернення здійснюється замовником впродовж гарантійного терміну зазначеного виробником.

Корисно знати:

Як зробити замовлення та зараєструвати особистий кабінет?